Săptămâna Black Friday în România. Iulian Stanciu, eMAG: De Black Friday sunt mobilizaţi 5.000 de angajaţi, din care 1.000 în depozit. Liderul pieţei locale de e-commerce estimează că va câştiga circa 60.000 de clienţi noi în ziua de Black Friday – 15 noiembrie

Autori: Ioana Nita , Miruna Diaconu 14.11.2019
eMAG, cel mai mare retailer online din România, va mobiliza 5.000 de angajaţi vineri, pe 15 noiembrie - ziua în care organizează Black Friday, evenimentul de shopping pe care l-a adus în România în urmă cu nouă ani. Dintre aceştia, 750 vor fi pe zona tehnică, în timp ce 1.000 vor fi în depozitul eMAG de 26.000 mp – unul dintre cele mai mari depozite din Europa de Est.

„Primul Black Friday a fost acum opt ani. După primul Black Friday am învăţat cum să ne îmbunătăţim sistemul pentru a putea ţine un trafic foarte mare, dar şi cum să negociem cu furnizorii. Procesul de negociere începe în luna ianuarie, iar cu unii dintre furnizori avem un buget alocat pentru Black Froday, prevăzut în contractul anual. Ne susţin toţi furnizorii mari precum Samsung, Apple, LG, dar şi P&G, Lego, Loreal sau Nike“, a declarat Iulian Stanciu, CEO-ul grupului eMAG, în cadrul emisiunii ZF Live. El a adăugat că pentru ediţia Black Friday de anul acesta estimează vânzări de peste 500 milioane euro. „În 2011, vânzările au ajuns undeva la 30 de milioane de lei, la momentul respectiv fiind mult peste aşteptările noastre. Anul trecut am estimat 420 de milioane de lei şi am ajuns la 460 de milioane de lei. Anul acesta estimăm că vom depăşi 500 de milioane de euro.“