Veniturile grupului de cablu Digi au crescut cu 15,6% în primele nouă luni, la 874,6 milioane euro
Grupul Digi Communications, liderul pieţei de servicii de televiziune prin cablu şi internet fix din România, cu operaţiuni semnificative şi în Ungaria şi Spania, a înregistrat în primele nouă luni ale anului venituri totale de 874,6 milioane euro, în creştere cu 15,6%, şi un profit net de 24 milioane euro, de la 20,9 milioane euro în perioada similară din 2018, conform datelor comunicate de companie.
În România, principala piaţă a grupului, compania a raportat venitruri de 559 milioane euro, de la 516 milioane euro în perioada similară a anului trecut. În acelaşi timp, Ungaria, a doua piaţă a grupului, a generat venituri de 163,6 milioane euro, în creştere de la 135 milioane euro.
Creşterea veniturilor din România a fost determinată, în principal, de o creştere a numărului de RGU pentru servicii de internet şi date fixe si servicii de televiziune prin cablu si de o crestere a ARPU pentru serviciile noastre de telecomunicaţii mobile si televiziune prin cablu.