Obiectivul germanilor de la Metro Cash&Carry pentru finalul lui 2020: să ajungă la 1.400 de francize LaDoiPaşi, cu 400 mai multe ca în prezent. La nivelul anului 2019, la reţeaua de magazine de proximitate s-au adăugat circa 300 de unităţi

Autor: Cristina Roşca 15.11.2019

Franciza LaDoiPaşi, lansată în 2012 de grupul german Metro Cash & Carry, a ajuns să numere astăzi peste 1.000 de unităţi, după circa 300 de deschideri în 2019, conform oficialilor companiei. Ei spun însă că vor să accelereze însă expansiunea în 2020.

„În 2019 s-au adăugat aproximativ 300 de magazine noi la reţeaua LaDoiPasi, iar pentru 2020 obiectivul este de un total de 1400 de magazine în toată ţara“, adaugă oficialii Metro Cash&Carry.

Reţeaua de franciză a fost lansată în 2012 ca o soluţie pentru hemoragia din comerţul tradiţional care pierdea – şi încă pierde - câteva mii de unităţi an de an. Această reţea LaDoiPaşi nu este deţinută de grupul german, ci de antreprenori români parteneri în franciză ai Metro. Nemţii sunt activi direct pe formatul de cash&carry care nu se adresează tradiţional clientului final, ci revânzătorilor (micilor comer­cianţi) şi companiilor din HoReCa.