ZF/Raiffeisen „Branduri româneşti“, Piatra Neamţ. „Antreprenorii români trebuie să fie uniţi, să lucreze ca rotiţele unui ceas pentru a promova produsele româneşti“

Autor: Georgiana Mihalache 15.11.2019

Brandurile puternice se construiesc cu munca antreprenorilor care le creează, dar şi cu oamenii care lucrează în companie, acesta fiind un capital important în cadrul unei companii, au susţinut antreprenorii din judeţul Neamţ, care au fost prezenţi ieri la conferinţa „Branduri româneşti“, organizată la Piatra Neamţ. Ziarul Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank România au adunat la aceeaşi masă oamenii de business din Neamţ pentru a afla poveştile din spatele firmelor puternice din zonă şi cum se adaptează strategia de branding schimbărilor din piaţă.

„Noi privim brandingul ca o sumă a comportamentelor interne ale angajaţilor unei companii, din orice industrie. Construcţia unui brand trebuie pornită din interior“, a spus Cătălin Gavrizescu, coordonator centre regionale corporaţii în cadrul Raiffeisen Bank România.

Citiţi poveştile creatorilor de branduri din Neamţ în ediţia de luni a Ziarului Financiar