Monica Jiman, Pentalog: A devenit mai complicat să găsim talente decât să găsim clienţi. Este o realitate cu care noi ne confruntăm

Autor: Ramona Cornea 18.11.2019
Organizaţiile trebuie să se adapteze la tendinţele pieţei muncii pentru a reuşi să recruteze angajaţi, dar mai ales pentru a-i menţine în companie, în condiţiile în care salariul nu mai este criteriu unic în decizia unui angajat de a rămâne sau nu într-o companie.

„Astăzi a devenit mult mai complicat să găsim talentul cu care să dezvoltăm proiectele pe care le avem decât să găsim clienţi. Este o realitate cu care noi ne confruntăm şi automat toate acţiunile pe care le avem trebuie să permită o gestiune mult mai performantă a realităţii cu care ne confruntăm. Noi trebuie să ţinem cont de aceste tendinţe, să nu ne ia prin surprindere şi să gestionăm lucrurile în consecinţă, să luăm deciziile astfel încât organizaţia să rămână în continuare performantă“, a declarat Monica Jiman, Chief Customer Success Officer Pentalog Europe & Asia în cadrul conferinţei „Performanţă prin transformare organizaţională continuă“, organizată de Direcţia resurse umane a Băncii Naţionale a României în parteneriat cu Ziarul Financiar.