Victor Armăşelu, Samsung România: 20% din valoarea vânzărilor anuale de TV-uri se generează în luna noiembrie. În primele nouă luni ale acestui an, piaţa locală de televizoare s-a menţinut constantă faţă de aceeaşi perioadă din 2018

Autor: Ioana Nita 18.11.2019

Aproximativ 20% din valoarea totală a vânzărilor de televizoare din România din decursul unui an se realizează în luna noiembrie, în condiţiile în care retailerii electro-IT de pe piaţa locală organizează evenimentul de shopping Black Friday în diferite perioade ale acestui luni.

„Black Friday este un eveniment de shopping, care în ciuda numelui său nu se rezumă doar la o singură zi. Perioada în care diferiţi retaileri co­munică Black Friday diferă atât între aceştia, cât şi de la un an la altul, deci nu se poate face o comparaţie relevantă. Cu toate acestea, luând în considerare luna noiembrie în întregime, ponderea acesteia în totalul pieţei de televizoare din  2018 a reprezentat circa 20%, fiind relativ constantă faţă de anul anterior. Extrapolând, putem estima că ponderea din acest an va fi similară“, a declarat pentru ZF Victor Armăşelu, directorul diviziei consumer din cadrul Samsung Electronics România şi Bulgaria.