Grupul de logistică şi curierat DHL: Ne aşteptăm la o creştere continuă în următorii ani, mai ales ca urmare a dezvoltării comerţului online. DHL a avut în România o cifră de afaceri de 394 de milioane de lei în 2018, cumulat pe companiile DHL International România şi DHL Logistics

Autor: Alina-Elena Vasiliu 20.11.2019

DHL a avut în România o cifră de afaceri de 394 de milioane de lei în 2018, cumulat pe companiile DHL International România şi DHL Logistics.

Grupul de logistică şi curierat DHL, cu afaceri de aproape 400 mil. lei în Ro­mânia, are un plan de in­ves­tiţii ma­jore în tehnologizare pentru urmă­torii cinci ani, astfel încât opera­ţiu­nile de curierat să devină mai rapide şi mai simple.

„În România ne dezvoltăm din punct de vedere tehnologic în acelaşi ritm cu celelalte ţări în care suntem prezenţi. În ultimii ani, am standardizat aplicaţiile tehnologice, astfel încât acestea să fie la fel de eficiente în toate ţările unde avem activitate. Imple­men­tăm tehnologia la nivelul resurselor umane, dar şi pentru a analiza mai bine datele la care avem acces, primim informaţii în timp real – atât noi, cât şi clienţii, ca să ne optimizăm opera­ţiunile”, spune Travis Cobb, manager de operaţiuni în cadrul DHL Express, de logistică şi curierat prin avion.