Ferenc Szecskó, un manager care lucrează de nouă ani pentru FrieslandCampina, a preluat conducerea producătorului Napolact

Autor: Mădălina Dediu Panaete 22.11.2019

Ferenc Szecskó, un executiv cu o experien­ţă de nouă ani în cadrul producătorului de lactate FrieslandCampina, a preluat funcţia de managing director pentru filiala din România, care are ca brand principal Napolact.

El l-a înlocuit pe Cornel Cără­mi­zaru, care a fost promovat di­rec­tor general al filialelor Fries­landCampina din Spania şi Por­tugalia în această toamnă. Ferenc Szecsk lucrează de peste 25 de ani în retail, lucrând pentru com­panii precum L’Oréal, Beiers­dorf, Colgate-Palmolive.

„Îmi încep călătoria la Fries­landCampina România după un an record şi sunt mândru că fac parte dintr-o echipă atât de puter­nică. Pe măsură ce mă uit la rezultatele companiei de-a lungul anilor şi văd performanţele celui mai faimos brand al ei, Napolact, mă simt onorat de această numire şi de încrederea pe care FrieslandCampina o are în experienţa mea“, a de­clarat Ferenc Szecskó, managing director FrieslandCampina România, companie cu afaceri de la 416,8 milioane de lei (90 mil. euro) în 2018.