Producătorul de încălţăminte Marelbo din Suceava vrea ca în cinci ani să acopere România cu 100 de magazine şi tatonează şi ieşirea pe pieţele externe în 2020. Compania va accelera astfel ritmul de expansiune de la patru magazine pe an la opt deschideri l În prezent există o reţea proprie de circa 60 de unităţi
„Deţinem 59 de magazine în România, amplasate în 30 de judeţe ale ţării. În anul 2019, am deschis patru unităţi noi. Avem în plan să continuăm extinderea de magazine şi urmează magazinul cu numărul 60 la începutul anului 2020“, spune Ionuţ Bobu, CEO al Marelbo, companie deţinută de familia sa.
Producătorul şi retailerul de încălţăminte din judeţul Suceava a mers astfel cu expansiunea în 2019 în acelaşi ritm ca şi în anul anterior când s-au inaugurat tot patru unităţi fără a se închide nicio alta.
„În cinci ani, vrem să ajungem la 100 de magazine sub brandul Marelbo. Intenţionăm ca în această perioadă să lansăm o gamă de încălţăminte de lux şi accesorii“, adaugă el. În contextul în care în următorii cinci ar urma să se deschidă 40 de magazine, ritmul mediu ar fi de opt unităţi pe an, adică de două ori mai alert decât în perioada 2018-2019.