ZF/ Raiffeisen „Branduri româneşti“. Maria Tătaru, manager marketing: Autonom a început de la o idee văzută afară de către tatăl fraţilor Ştefan care au fondat compania. Am acoperit un segment aici în Piatra-Neamţ – românii care se întorceau din străinătate

Autor: Georgiana Mihalache 27.11.2019

În construcţia brandului unei companii, ambasadorii de brand sunt angajaţii, partenerii şi clienţii care cumpără produsele sau serviciile oferite, iar încrederea în produsul livrat este esenţială pentru dezvoltarea companiei, susţine Maria Tătaru, marketing manager al Autonom rent a car, companie de închirieri de maşini, care şi-a diversificat portofoliul şi în alte domenii.

Ea a fost prezentă la conferinţa Branduri româneşti, organizată de Ziarul Financiar în parteneriat cu Raiffeisen Bank România, la Piatra-Neamţ.

„Autonom a început de la o idee văzută afară de către tatăl fraţilor Ştefan care au fondat compania. Am acoperit un segment aici în Piatra-Neamţ – românii care se întorceau din străinătate. În construcţia brandului Autonom au contat valorile fondatorilor, pe baza cărora a fost creată cultura organizaţională. Este din ce în ce mai greu să găseşti oameni specializaţi în România, dar nu imposibil”, a spus Maria Tătaru.