Maria Tătaru, marketing manager al Autonom: Este din ce în ce mai greu să găseşti oameni specializaţi în România, dar nu imposibil

Autor: Georgiana Mihalache 27.11.2019

Lipsa de forţă de muncă este o provocare pentru antreprenori, dar brandul unei companii poate atrage persoanele specializate, susţine Maria Tătaru, marketing manager al Autonom rent a car, companie de închirieri de maşini, care şi-a diversificat portofoliul şi în alte domenii.

„Autonom a început de la o idee văzută afară de către tatăl fraţilor Ştefan care au fondat compania. Am acoperit un segment aici în Piatra-Neamţ – românii care se întorceau din străinătate. În construcţia brandului Autonom au contat valorile fondatorilor, pe baza cărora a fost creată cultura organizaţională. Este din ce în ce mai greu să găseşti oameni specializaţi în România, dar nu imposibil“, a spus Maria Tătaru.

Povestea Autonom Services a început în anul 2006 după ce fraţii Marius şi Dan Ştefan au decis ca după terminarea studiilor în Franţa, respectiv SUA, să intre în afaceri. Cifra de afaceri a Autonom Services SA în anul 2018 a fost de aproximativ 28 de milioane de euro. Recent, compania a trecut şi printr-un proces de rebranduire.

Ziarul Financiar, în parteneriat cu Raiffeisen Bank România au ajuns la Piatra-Neamţ în turneul de confe­rinţe Branduri româneşti, dedicate antreprenorilor locali care au pus bazele numelor puternice din businessul local.