(P) HEIDI Chocolat împlineşte 25 de ani în 2019 şi sărbătoreşte prin multe surprize pentru consumatori: lansarea unor produse noi, deschiderea primului pop-up shop în centrul Capitalei, excursii în Elveţia şi relansarea în piaţă a celor mai iubite produse.

Autor: Publicitate 29.11.2019

25 DE ANI DE HEIDI CHOCOLAT

HEIDI Chocolat a fost fondată în anul 1994 de Jürg Läderach , proprietarul companiei Confiseur Läderach AG, faimos producător elveţian de ciocolată premium şi produse de cofetărie. A numit compania HEIDI, fiind inspirat de îndrăgitul personaj de poveste: fetiţa inocentă cu atitudine pozitivă, care îi face pe toţi oamenii din jurul ei să vadă partea frumoasă a vieţii. 25 de ani mai târziu, compania HEIDI Chocolat este prezentă în peste 50 de ţări, pe toate cele cinci continente ale lumii, unde încearcă să aducă aproape de consumatori aceleaşi valori care au definit-o de la început: curiozitate, pozitivitate, meşteşug şi naturaleţe – altfel spus, the chocolate side of life.

 

CELEBRAREA ORIGINILOR ELVEŢIENE

 

După 25 de ani, compania îşi celebrează în continuare originile elveţiene – fetiţa Heidi a revenit în identitatea vizuală a brandului, printr-un logo nou, iar producţia din fabrica de ciocolată din Pantelimon este supervizată de compania elveţiană Schoenenberger, cu o lungă tradiţie în măiestria elveţiană şi expertiza deosebită în produse sustenabile pentru mediul inconjurător.

 

“Heidi sărbătoreşte 25 de ani de curiozitate şi măiestrie. Am considerat acest moment ca fiind oportun pentru a ne studia evoluţia de-a lungul existenţei noastre. Am plecat de la o fabrică mică, unde toate reţetele se făceau manual şi am ajuns la o cifra de afaceri de 22 de milioane de euro şi exporturi pe 5 continente. Ne-am păstrat măiestria prin alunele caramelizate manual şi stratul unic de Florentiner, învăţând să ne adaptăm la scară industrială pentru a duce mai departe manufactura de origine elveţiană către cât mai mulţi consumatori. În acest fel am reuşit şi să definim inconfundabilul gust al ciocolatei amărui 85%. Este un moment bun să ne aducem la înaintare şi angajaţii, pe care îi sărbătorim printr-un proiect foarte frumos, People of Heidi.”, povesteşte Ioana Marica, Brand Manager HEIDI Chocolat.

 

CAMPANIA ANIVERSARĂ: CASTIGĂ O EXCURSIE ÎN ELVEŢIA!

Tot pentru a celebra moştenirea elveţiană, HEIDI Chocolat oferă consumatorilor  şansa de a câştiga 3 călătorii în Elveţia pentru 2 persoane, în valoare de 5000 de euro, cu cel mai spectaculos tren panoramic din lume. Participarea în campanie se face pe site-ul dedicat www.heidi25.com, prin înscrierea codului prezent în ambalajele HEIDI marcate cu simbolul aniversar “25 de ani”. Campania este derulată alături de agenţiile FCB Bucureşti şi Spoon.

 

PRODUSE NOI, PRODUSE ANIVERSARE

 

În ton cu dorinţele consumatorilor, HEIDI Chocolat lansează şi produse noi, care se bazează pe ingrediente naturale şi au un conţinut redus de zahăr. Tabletele Dark 75 cu Superfructe (rodii, coacăze şi mure) au un conţinut ridicat de fier, magneziu şi potasiu. Tableta Dark cu 95% cacao are un conţinut ridicat de unt de cacao, ceea ce o face extrem de cremoasă, fiind o opţiune excelentă pentru persoanele preocupate de sport şi de nutriţie.

Cu ocazia celor 25 de ani, HEIDI a relansat şi cele mai iubite produse ale anilor 2000: Heidi Cappuccino, Heidi Amaretto, Heidi Dark Orange- un tribut oferit angajaţilor dedicaţi Heidi, dar şi consumatorilor loiali ai brandului.

 

„Heidi Cappuccino este un produs relansat la cererea publicului. Este printre primele tablete lansate, cu un gust ce a rămas în sufletul nostru până acum. Este o ciocolată pe care am iubit-o de la prima bucăţică şi am găsit un aliat bun în directorul nostru de vânzări pentru relansarea de anul acesta.”, completează Ioana Marica.

 

PEOPLE OF HEIDI

Ca semn de apreciere faţă de oamenii din spatele HEIDI Chocolat, compania a lansat şi proiectul PEOPLE OF HEIDI, desfăşurat în social media cu sprijinul agenţiei de digital Spoon. Prin campania PEOPLE OF HEIDI, angajaţii companiei sunt prezentaţi consumatorilor pe toate canalele sociale ale companiei, printr-o serie de interviuri şi portrete, menite să scoată în evidenţă valorile brandului.

 

PRIMUL POP-UP SHOP HEIDI

HEIDI Chocolat a deschis în luna octombrie şi prima ciocolaterie din Bucureşti, lângă Ateneul Român, un pop-up shop care va funcţiona în perioada octombrie 2019 – aprilie 2010 în spaţiul gelateriei Moritz Eis, pe strada Episcopiei numărul 6.

Deschiderea magazinului vine ca răspuns la nevoia consumatorilor de a descoperi locuri unice în Bucureşti şi de a avea experienţe gourmet, în afara mediului de retail. Vizitatorii găsesc  în HEIDI Chocolaterie produse diferite faţă de cele cu care compania este prezentă pe piaţă, mai precis produse fresh realizate manual de ciocolatierii HEIDI (trufe, praline, maxi-tablete spectaculoase şi o varietate de cadouri disponibile pentru toate ocaziile). O apariţie specială este cea a gamelor de tablete si praline BIO din ciocolată elveţiană Heidi Mountain Pleasure şi Heidi Swiss Heritage.   

Magazinul reprezintă rezultatul angajamentului HEIDI Chocolat pentru inovaţie, fiind urmarea firească a atenţiei speciale acordată de experţii companiei procesului de inovaţie şi vine în contextul aniversării a 25 de ani de HEIDI Chocolate.

 

„Sunt foarte încântat să anunţ că HEIDI Chocolat are o nouă casă în Bucureşti. Primul pop-up shop HEIDI este noul loc în care poţi experimenta ceea ce reprezintă probabil cele mai bune compoziţii realizate cu ciocolată, din Bucureşti. Sunt perfecte pentru a fi oferite cadou, perfecte ca să te răsfeţi. Sunt recunoscător partenerului nostru Moritz Eis pentru cooperare şi pentru că ne-a ajutat să le oferim oamenilor un spaţiu în care să găsească ciocolată şi îngheţată hand-made, în acelaşi loc. Prin toate acţiunile noastre ducem mai departe spiritul antreprenorial, cu ambiţia de a construi din HEIDI Chocolat un jucător global în industria ciocolatei premium, dorind să inspirăm în fiecare moment oamenii să exploreze the chocolate side of life.”, declară Peter Müeller, General Manager HEIDI Chocolat.

 

DETALII COMPANIE

 

HEIDI Chocolat este lider în segmentul de tablete de ciocolată premium în România, fiind prezentă pe toate cele şapte continente, în peste 50 de ţări, cu un puternic focus pe Europa (Austria, Germania, Ungaria, Serbia, Polonia, Lituania), dar şi în Israel, Canada, China şi Chile. Are 4 unităţi de producţie în lume (Viena, Munchen, Bucureşti, Lucerne), cea din România generând o cifră de afaceri de 22 milioane de euro. În fiecare secundă, un produs HEIDI ajunge la un consumator.