ZF/ Raiffeisen Branduri româneşti. Elena Bufnilă, director de marketing Grup Şerban: Brandurile româneşti pot fi dezvoltate, antreprenorii au creativitate

Autor: Georgiana Mihalache 03.12.2019

Grupul din agribusiness Şerban din judeţul Bacău, deţinut de antreprenorul român Nicolae Şerban, a apărut pe piaţă în urmă cu 25 de ani, în 1994, având ca specializare doar partea de panificaţie. În prezent, după câteva procese de rebranding, grupul a ajuns să activeze în şase domenii de activitate şi investeşte în marketing pentru a se dezvolta.

„Nu am apelat la o agenţie de branding la început. Brandul Grup Şer­ban este format de mult timp. În 2013 am schimbat magazinele din Oneşti pe care le-am rebranduit, au devenit Bă­căniile Şerban pentru a avea un spaţiu mai mare pentru produse, dar şi să fidelizăm clienţii“, a spus Elena Bufnilă, director de marketing Grup Şerban.