Urmează conferinţa ZF „În căutarea brandului de ţară. România, izvorul de ape minerale al Europei“, Bucureşti, 11 decembrie. Se poate construi, dincolo de povestea fiecărui brand în parte, povestea unui brand de ţară?

Autor: Dana Ciriperu 04.12.2019

România deţine 60% din izvoarele de apă minerală din Europa, are branduri cu tradiţie de sute de ani şi branduri tinere care se pot bate de la egal la egal cu orice marcă de prestigiu din Europa. Din cele peste 2.000 de izvoare de apă minerală doar 5% sunt exploatate în prezent, potenţialul este în continuare imens.

Pot apele minerale din România să devină un brand de ţară? Poate România să devină izvorul de apă al Europei? Putem construi, dincolo de povestea fiecărui brand în parte, povestea unui brand de ţară? Căutăm răspunsul la aceste întrebări în cadrul conferinţei „România, izvorul de ape minerale al Europei“, un eveni­ment organizat miercuri 11 de­cembrie, în Bucureşti.

Industria apelor minerale este unul dintre puţinele sectoare din zona bunurilor de larg consum unde importurile nu reuşesc să se impună, unde brandurile locale au poziţii de forţă în continuare. Industria are nevoie de o voce comună puternică, de o alianţă a marilor producători şi cu siguranţă poate să iasă pe orice piaţă din lume.