Peeraj, cel mai important grup de francize de modă din România, va dezvolta discounterul japonez Miniso pe piaţa locală alături de compania-mamă

Autor: Cristina Roşca 06.12.2019

Grupul a deschis o primă unitate sub marca Miniso în zona galeriei comerciale Feeria din cadrul mallului Băneasa Shopping City din nordul Capitalei. În ceea ce priveşte expansiunea viitoare, compania va merge înainte cu acest brand şi cu Skechers, marcă activă pe segmentul de încălţăminte. În prezent Peeraj are 35-40 de magazine de modă sub mărci precum Swarovski, Emporio Armani, Boogi, Geox şi Skechers.



„Toate magazinele Miniso care vor fi deschise de acum înainte vor fi dezvoltate de noi împreună cu Miniso Home Romania. Cele inaugurate deja rămân în proprietatea Miniso Home Romania“, spun oficialii Peeraj.

Discounterul japonez Miniso, care a intrat oficial pe piaţa locală în luna septembrie a anului trecut, are în România şase magazine, toate în Bucureşti, conform site-ului propriu. Acestea au fost deschise direct de compania mamă, însă pe viitor expansiunea se va face în parteneriat cu Peeraj.