Cum avansează lucrările la calea ferată dintre Otopeni şi Gara de Nord. CFR: În prezent, antreprenorul are front de lucru în zona aeroportului, unde sunt operaţionale două şantiere de lucrări

Autor: Alina-Elena Vasiliu 10.12.2019

Miza realizării acestei linii ferate este cu atât mai mare cu cât legătura dintre Bucureşti şi Otopeni este una dintre condiţiile pe care Capitala trebuie să le respecte în contextul în care va găzdui patru meciuri din Campionatul European de Fotbal 2020.



Constructorii care lucrează la calea ferată care ar urma să lege aeroportul Otopeni de Gara de Nord din Bucureşti au avansat cu lucrările în zona aeroportului, punctul de unde a pornit practic construcţia.

„În prezent, antreprenorul are front de lucru în zona aeroportului, unde sunt operaţionale două şantiere de lucrări, atât pe partea stângă a DN1, cât şi pe partea dreaptă a drumului naţional“, au spus oficialii CFR la solicitarea ZF.

Pe partea stângă a DN1 au fost executate, până acum, lucrările de forare, armare, turnare beton şi excavare, în funcţie de situaţiile din teren. Pe partea dreaptă a DN1 au fost executate lucrări pentru pregătirea platformelor de lucru şi a căilor de acces.