Top ZF 100 cele mai valoroase companii din România. Cele aproape 3.000 de supermarketuri şi hipermarketuri de pe piaţa locală sunt evaluate la 8 mld. Euro

Autor: Cristina Roşca 12.12.2019

♦ Nouă dintre cele zece reţele de comerţ modern din România sunt prezente în clasamentul celor mai valoroase companii din economie ♦ Singura „absenţă“ este cea a Cora, lanţul de 11 hipermarketuri care este de altfel cel mai mic jucător după cifra de afaceri.

Cele mai valoroase nouă reţele de comerţ modern din Ro­mânia sunt evaluate la 37,8 mi­liarde de lei, respectiv la un pas de 8 mld. euro, arată calculele făcute de ZF.

Valoarea cumulată a celor aproape 3.000 de supermarketuri şi hipermarketuri a crescut cu 11% faţă de anul anterior, însă ritmul variază de la reţea la reţea, arată cea mai recentă ediţie a catalogului Top 100 cele mai valoroase companii din România. Acesta este cel mai longeviv produs al ZF, realizat încă din 2006, de la prima ediţie, alături de BT Capital Partners. În ultimii trei ani în proiect s-a alăturat şi compania de evaluare şi consultanţă Veridio.