Susana Laszlo, Cosmetic Plant: Suntem prezenţi pe rafturile a 2.000 de farmacii, dar şi în reţelele de super şi hipermarketuri şi în comerţul tradiţional. Producătorul de cosmetice Cosmetic Plant din Cluj-Napoca a fost fondat acum circa trei decenii de familia Susanei Laszlo şi a ajuns la afaceri 2,5 mil. euro anul trecut

Autor: Cristina Roşca 12.12.2019
Compania clujeană Cosmetic Plant, unul dintre cei mai importanţi jucători români de pe piaţa de circa 1 mld. euro a produselor cosmetice, îşi vinde produsele atât în comerţul tradiţional, cât şi în cel modern, respectiv în lanţurile de supermarketuri, hipermarketuri şi far­ma­cii, în total în câteva mii de unităţi offline. Acestora li se adaugă şi magazinul online propriu.

„La nivel naţional, produsele Cosmetic Plant sunt prezente în reţelele Auchan, Car­re­four, Cora, dm drogerie markt, Profi (în total peste 1.500 de unităţi moderne – n.red.), în diverse lanţuri de farmacii, în farmacii independente, în reţeaua Plafar şi în alte magazine naturiste şi mixte. Cosmeticele noastre pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site. De asemenea, în unele zone lucrăm şi prin distribuitori“, spune Susana Laszlo, di­rec­torul general şi acţionarul Cosmetic Plant.