Video ZF Esenţial în business. Mădălina Racoviţan, KPMG: Am avut un proiect prin care am discutat cu fiecare angajat în parte, pentru a le înţelege mai bine nevoile şi aspiraţiile

Autor: Adelina Mihai 19.12.2019

Companiile îşi regândesc strategiile de resurse umane şi încep să se uite la experienţa angajaţilor de la momentul în care aceştia păşesc pentru prima oară în organizaţie.

”Am avut anul trecut un proiect pe care noi l-am numit “Career Talks” în care au existat discuţii cu fiecare angajat în parte, tocmai pentru a-i înţelege foarte bine şi pentru a vedea care sunt nevoile şi aspiraţiile lor. Mai avem un proiect despre care am mai vorbit, “Millennials  Board”, în care un grup de angajaţi formează ceea ce noi numim un Board Neexecutiv, consultativ să îi spunem şi cu care discutăm diverse iniţiative pe care le avem în cadrul organizaţiei, deci sunt foarte multe modalităţi în care încercăm să atingem această nevoie de empatizare a angajaţilor”, a spus Mădălina Racoviţan, people services leader în cadrul firmei de audit şi consultanţă KPMG România, în cadrul celei mai recente ediţii a emisiunii ZF Esenţial în Business, realizată de ZF în parteneriat cu KPMG.

Ea a mai spus că, totodată, KPMG a implementat de anul acesta sistemul de beneficii flexibile, tocmai pentru că angajaţii sunt diferiţi şi au nevoi diferite şi vor ca pachetul lor de beneficii să fie personalizat, individualizat.

”Pe de altă parte, inclusiv sistemul nostru de management al performanţei a fost schimbat de anul acesta şi noul sistem, obiectivele, modul în care noi stabilim obiectivele individuale ale fiecărui angajat s-au schimbat pentru că obiectivele sunt legate de strategia organizaţiei, a departmentului şi a echipei din care faci parte. Dar ele depind de la o persoană la alta, tocmai pentru că ne uităm care sunt ariile forte, talentele acelei persoane, care sunt ariile de dezvoltare ale aceleiaşi persoane, iar două persoane de pe aceeaşi poziţie nu au aceleaşi obiective, tocmai pentru că ne dorim că ele să fie personalizate”.