Teatrul ca business: un teatru lansează abonamente personalizate pentru 2020, împreună cu o variantă corporate

Autor: Alex Ciutacu 19.12.2019

Businessul de teatru independent unteatru, fondat în urmă cu un deceniu de regizorii Andrei şi Andreea Grosu, lansează pentru anul 2020 un model de business bazat pe abonamente personalizate pentru spectatori, dar şi cu un tip de card corporate pentru companii.

Fondatorii businessului introduc astfel un model care oferă acces gratuit la spectacole, prioritatea rezervării biletelor, invitaţii la premiere şi reduceri la locaţii printre avantaje în procesul de fidelizare.

Abonamentele vor fi personalizate cu cinci modele inspirate de personaje din dramaturgia universală, precum Prospero, Hamlet, Don Juan şi Shylock, plus cardul Mecena, dedicat companiilor.

„Toate cele cinci carduri vor fi valabile pe durata întregului an, fiecare dintre ele având o valoare proprie, dictată de numărul de beneficii oferit deţinătorului. Preţul unui abonament anual porneşte de la 300 de lei (Shylock), garantând accesul spectatorului la toate avanpremierele unteatru din 2020 şi reduceri substanţiale pentru toate biletele achiziţionate. Valoarea unui abonament poate creşte până la 5000 de lei (Cardul Mecena dedicat companiilor), oferind beneficiarilor 100 de bilete la teatru sau reprezentaţii private, organizate exclusiv pentru angajaţii şi partenerii companiilor-Mecena.”, transmit reprezentanţii unteatru.