​Ce branduri din retailul de haine au perspective de creştere pe bursă în 2020. Analiştii Wells Fargo pariază pe Victoria’s Secrets şi spun că revânzarea va fi următorul mare „perturbator” din industria de retail

Autor: Tibi Oprea 04.01.2020

Wells Fargo, una dintre cele mai mari bănci americane, pariază pe acţiunile companiilor din retail în 2020, printre favorite aflându-se L Brands, compania-mamă a brandului Victoria’s Secrets, şi The RealReal, un retailer secondhand de lux, potrivit Market Watch.

După un an 2019 în care investitorii au căutat siguranţă în investiţii, analiştii Wells Fargo consideră că în 2020 aceştia sunt pregătiţi pentru un risc mai ridicat al strategiei investiţionale.

“Vedem oportunitatea pentru investitori de a ‘juca ofensiv’ (în special la începutul anului 2020) prin revenirea la unele dintre numele depăşite care au stagnat în ultimele 12 luni”, transmit analiştii conduşi de Ike Boruchow.

Victoria’s Secrets s-a luptat pentru recâştigarea publicului în ultimul an, acţiunile companiei scăzând cu circa 34% pe parcursul anului 2019. Compania-mamă s-a refocusat pe brandul de lenjerie intimă şi a anunţat că are în plan să închidă toate cele 23 de magazine Henri Badel precum şi platforma online după sărbătorile de iarnă.

De asemenea, pentru a economisi bani, L Brands a anulat prezentarea de modă Victoria’s Secret Fashion Show pe fondul eforturilor de redresare a afacerii, precum şi în urma redeschiderii discuţiilor de listare a companiei Bath & Body Works de sub umbrela L Brands, precum şi a separării celor două branduri. În cel de-al patrulea trimestru al anului 2019, vânzările Bath & Body Works au crescut cu 9%, în timp ce vânzările Victoria’s Secrets au scăzut cu 7%.

Acţiunile L Brands s-au apreciat La New York cu circa 8% în şedinţa de vinery, compania ajungând la o capitalizare de 4,8 miliarde de dolari.

Banca californiană consideră că “revânzarea va fi următorul mare „perturbator” din industria de retail”, iar The Real Real, care se focusează pe retailul de lux, este pregătit să crească în 2020.

“Estimăm că piaţa secondhand de lux la aproximativ 7 miliarde de dolari astăzi şi credem că singurul motiv pentru care piaţa de revânzare nu este deja mai mare se datorează lipsei de ofertă (inventar de aproape 200 de miliarde de dolari stă în dulapurile consumatorilor, însă doar 3% intră anual în consignaţie)”, spun analiştii Wells Fargo.

Analiştii de la Wells Fargo mai pariază în 2020 pe retailerul outlet Burlington Stores, pe Deckers Outdoor Corp. (compania-mamă a brandului Ugg) şi pe retailerul britanic Asos.

Pe de altă parte, Wells Fargo a ridicat ţinta de preţ pentru mai multe companii de modă pentru anul 2020, printre care G-III Apparel Group, compania-mamă a brandului Kalvin Klein (de la 27 de dolari la 42 de dolari), Designer Brands Inc, compania-mamă a DSW (de la 16 dolari la 20 de dolari) şi Capri Holdings Ltd., compania-mamă a Michael Kors (de la 35 de dolari la 47de dolari).

Analiştii spun că Michael Kors a avut parte de provocări în ultimii doi ani, inclusiv o încetinire pe partea de en-gros şi că brandul Versace, cumpărat în septembrie 2018 de compania care deţine şi Michael Kors, este subapreciat.

La polul opus, Wells Fargo a coborât ţinta de preţ pentru alţi retaileri. În cazul Signet Jewelers şi Hanesbrands, banca a redus ţinta de preţ de la 16 dolari la 12 dolari. Dacă vânzările brandurilor Champion, Fila sau Adidas (Hanesbrands) au avut un avânt determinat de revenirea în tendinţe a curentului retro, în ultima perioadă au fost mai degrabă caracterizate de o încetinire a creşterii. În urma retrogradării, acţiunile Signet au scăzut în prima şedinţă americană din an cu 13%, însă au un avans de 42% în ultimul an, iar acţiunile Hanesbrands s-au depreciat joi cu 2%, dar au plus 16,4% în ultimele 12 luni.

Indicele SPDR S&P Retail ETF a crescut cu 11,4% în 2019. Spre comparaţie, indicele S&P 500 are un raliu de 33% în aceeaşi perioadă.