Macromex, distribuitor controlat de Dan Minulescu, merge spre afaceri de 750 mil. lei în 2020, plus 4%. „Observăm o diminuare a consumului“

Autor: Mădălina Dediu Panaete 14.01.2020

Macromex este unul dintre cei mai mari jucători în industria de food din România, având în portofoliu atât branduri proprii precum Edenia, Corso şi LaStrada, dar şi branduri partenere precum Philadelphia şi La Lorraine.



Macromex, unul dintre cei mai mari distribuitori de alimente de pe plan local, a încheiat anul 2019 cu o cifră de afaceri de 720 de milioane de lei (circa 152 mil. euro), în creştere cu 6% faţă de anul precedent, arată datele transmise de companie.

„Estimăm că Macromex va ajunge în 2020 la o cifră de afaceri de 750 de milioane de lei, în creştere cu 4%“, a spus pentru ZF Dragoş Holban, CFO al companiei.

Macromex este unul dintre cei mai mari jucători din industria de food din România, având un portofoliu extins de branduri precum Edenia, Corso, La Strada, Azuris, şi branduri partenere: Philadelphia, La Lorraine, Farm Frites, Akadia, Taverna, Oldenburger, Milram, Dr. Oetker (Inedit, Paula), Mars Ice Cream, Alpro Ice Cream. Cât despre piaţa alimentară, Dragoş Holban spune că estimează o continuare a creşterii, dar mai moderată, sub nivelurile înregistrate în ultimii doi ani, şi asta pentru că ratele de creştere s-au redus constant în ultimii doi ani.