Emanuel Popa şi Codruţa Petcu vând produse bio în reţelele Kaufland, Auchan şi Mega Image şi au făcut afaceri de 12 mil. lei în 2019

Autor: Alina-Elena Vasiliu 15.01.2020

Marile reţele de comerţ asigură mai mult de jumătate din cifra de afaceri anuală a companiei Pronat.



Emanuel Popa şi Codruţa Petcu, doi antreprenori din Timiş, distribuie pe piaţa locală produse importate şi vând şi sub brandul propriu alimente şi cosmetice bio pe care le fabrică într-o unitate din localitatea Sânandrei. În 2019, Pronat a generat o cifră de afaceri de 12 milioane de lei, plus 18% faţă de anul precedent, şi un profit de 400.000 de lei. Compania are 18 angajaţi. Businessul a fost pornit după ce afacerile în construcţii pe care le avea Emanuel Popa au fost afectate de criza economică, începând cu anul 2008, aşa că a fost nevoie de o reprofilare.