Lori Oroşan, un manager român care a lucrat pentru H&M pe partea de dezvoltare pe real estate, a fost recrutată de celebrul brand Chanel pentru piaţa din China

Ziarul Financiar 15.01.2020
Românca Lori Oroţan, care şi-a construit cariera pe mai multe pieţe din lume, a fost recrutată de gigantul francez Chanel pentru a se ocupa de dezvoltarea brandului de lux în China. Ea a lucrat anterior pentru grupul de modă suedez H&M timp de mai bine de un deceniu. De altfel, ultima poziţie deţinută a fost cea de head of real estate department pentru H&M Group (mai multe branduri precum H&M, Cos, Monki sau Cheap Monday) pentru Greater China, Europa Centrală şi de Est şi America de Sud. Poziţia este similară cu cea pe care ea o ocupă acum la Chanel şi anume head of real estate planning and development pentru China (mainland), Hong Kong şi Macao, conform informaţiilor publicate de ea pe reţeaua de socializare de business LinkedIn. Chanel este unul dintre cele mai importante branduri din lume, activ atât pe segmentul de modă, cât şi pe cel de beauty. Marca, fondată de Coco Chanel în urmă cu mai bine de un secol, a avut în 2018 afaceri de 11,1 mld. dolari, plus 13%. Acum brandul este deţinut de fraţii Alain şi Gerard Wertheimer, unii dintre cei mai bogaţi oameni din lume. Cristina Roşca Pentru acest brand ca pentru multe altele, mai ales cele de pe segmentul de lux, China este o piaţa de top pe de-o parte datorită numărului mare de cumpărători, pe de alta pentru că numărul persoanelor cu venituri mari este în creştere.