Germanii de la Kludi, care vând baterii pentru băi şi bucătării, au făcut afaceri de 25 mil. lei în România în 2019. Compania lucrează cu 17 angajaţi pe piaţa locală şi preconizează o creştere de 15% a businessului în 2020

Autor: Alina-Elena Vasiliu 17.01.2020
Kludi România, subsidiara locală a producătorului german cu acelaşi nume, a vândut baterii de lux pentru baie şi bucătărie în valoare totală de 25,3 milioane de lei (5,3 mil. euro) în 2019 pe piaţa din România, un avans de 16% comparativ cu anul anterior.

„A fost un an al moderaţiei, în care clientul final a fost mai rezervat în investiţii şi a cumpărat cu un preţ mediu mai scăzut decât în anul anterior. Rezultatele financiare au fost bune, însă cu emoţii. Creşterile vin după un an de stagnare şi depăşesc valorile anului 2017”, spune Marius Bobi, specialist în marketing la Kludi România.