Familia Costea a investit 16 milioane de lei în 2019 în businessul de suplimente alimentare Secom

Autor: Georgiana Mihalache 17.01.2020
Secom, business controlat de antreprenorii Lucia şi Andrei Costea, specializat în importul şi distribuţia de suplimente alimentare, cu reţeaua proprie de 14 magazine, a înregistrat în primele zece luni din 2019 afaceri de 19 milioane de euro, în creştere cu 12% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, potrivit informaţiilor companiei. Planurile pentru 2020 urmăresc consolidarea pe piaţa locală şi o creştere de două cifre a afacerilor. „Românii încep să aibă o atitudine responsabilă faţă de propriul organism şi un comportament preventiv. Estimăm că piaţa îşi va menţine ritmul de creştere din ultimii ani, înregistrând probabil în 2020 o evoluţie de aproximativ 12%, în special pe fondul creşterii preocupării românilor pentru un stil de viaţă sănătos“, a spus Lucia Costea (foto), CEO al Secom. Secom are o reţea de 14 magazine în câteva dintre cele mai mari oraşe din ţară, printre care se numără Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca, Iaşi, Timişoara, Oradea. Portofoliul de produse al companiei include 470 de suplimente alimentare, cosmetice naturale şi ceaiuri premium.