UN START-UP PE ZI. Cafeneaua Mom O’Clock din Bucureşti a trecut pragul de 100.000 euro afaceri în primele zece luni de la deschidere

Autor: Georgiana Mihalache 21.01.2020

Evenimentele corporate sau private generează 65% din totalul veniturilor. l Pentru 2020 targetul de creştere este de 50-60% faţă de anul trecut.



Antreprenoarele Oana Boia şi Andra Sima-Pencea au dus cafeneaua Mom OăClock, deschisă în martie 2019, la afaceri de 113.000 de euro în cele zece luni de funcţionare, după ce au intrat pe o piaţă de nişă - cafenea destinată mamelor. Planurile pentru dezvoltare includ o creştere cu 50% a businessului în 2020, dar fondatoarele businessului se uită şi la o extindere.

„2019 a fost un an intens din multe puncte de vedere, fiind primul an de funcţionare pentru noi. Noi venim din mediul corporatist, fără nicio expe­rienţă în domeniul HoReCa, aşa că am avut multe de în­văţat, dar pe parcurs am început să sistematizăm din procese, să mai eficientizăm din activităţi şi chel­tuieli şi în general să ne organizăm tot mai bine pe măsură ce căpătam expe-rienţă în domeniu“, a spus pentru ZF Andra Pencea, una dintre fondatoarele businessului.