Afacerile producătorului de ceaiuri Fares din Orăştie au crescut cu 12% în 2019, la 81,9 mil. lei. „Avem în plan dezvoltarea pieţei externe.“

Autor: Laurentiu Cotu 21.01.2020
Compania Laboratoarele Fares Bio Vital, o afacere deţinută de antreprenori români, a realizat anul trecut o cifră de afaceri de 81,9 mil. lei (17,2 mil. euro), în creştere cu 12% faţă de anul anterior. Compania a realizat în 2018 afaceri de 72,7 mil. lei (15,6 mil. euro) şi profit de peste 11,8 mil. lei (2,5 mil. euro), potrivit datelor de la Ministerul Finanţelor. „Principalii factori de creştere sunt notorietatea brandului Fares pe piaţa românească, stabilitatea pieţei interne de suplimente alimentare, diversificarea portofoliului de produse, dar şi extinderea pe piaţa externă. Pentru anul în curs avem în plan dezvoltarea pieţei externe, întărirea imaginii pe piaţa internă, extinderea prezenţei pe segmente noi HoReCa, dar şi dezvoltarea de game noi de produse“, a declarat pentru ZF Transilvania Nicoleta Dărămuş, directorul economic al companiei Laboratoarele Fares Bio Vital.Fares produce şi comercializează ceaiuri, uleiuri, siropuri, pulberi din plante, creme, capsule sau comprimate, aflându-se pe primul loc în rândul brandurilor de pe piaţa locală a ceaiurilor, un teren pe care concurează atât cu mărci autohtone precum Plafar, cât şi cu branduri ale unor giganţi precum Unilever.