ING Bank permite deschiderea unui cont bancar 100% online prin aplicaţia Home’Bank

Autor: Mircea Nica 23.01.2020

♦ Noul serviciu vine în completarea ING Home’Bank, aplicaţie de banking frecvent folosită în România, având peste un milion de utilizatori care o accesează, în medie, o dată la două zile.

 



ING Bank, sucursala locală a grupului olandez cu acelaşi nume, a dezvoltat o nouă soluţie tehnologică, prin care oricine îşi poate deschide din luna ianuarie 2020 un cont bancar complet online prin intermediul aplicaţiei ING Home’Bank, potrivit informaţiilor transmise de bancă.

Astfel, procesul de deschidere a unui cont bancar este complet online - cont, card şi ING Home’Bank.

„Serviciul pe care îl lansăm şi timpul scurt necesar pentru a deveni client ING prin procesul 100% online reconfirmă promi­siunea băncii de a răspunde aşteptărilor clienţilor în ceea ce priveşte rapiditatea cu care lansează pe piaţă noi funcţionalităţi. Mai mult, această inovaţie a fost prioritară pentru noi în contextul în care clienţii ING se bazează pe telefonul mobil, care e principalul lor canal de banking“, a transmis Javier Montes Pita, head of retail banking la ING Bank România.