Auchan România: Proiectul principal în 2020 este parteneriatul cu Petrom, respectiv deschiderea magazinelor MyAuchan în staţiile Petrom

Autor: Cristina Roşca 23.01.2020

Grupul francez, activ în comerţul local de circa 15 ani, are în România peste 60 de magazine alimentare, dintre care 33 pe formatul de hipermarket, iar restul supermarketuri şi unităţi de proximitate. Compania a avut în 2018 afaceri de 5,5 mld. lei, iar după avansul de anul trecut businessul s-a apropiat de pragul de 6 mld. lei, conform calculelor ZF.



Retailerul francez Auchan, unul dintre cei mai mari jucători din comerţul local, şi-a majorat cifra de afaceri anul trecut cu sub 10%, avansul fiind sus­ţinut de proiectele interne ale companiei, printre care se numără lansarea operaţiunilor online, extinderea pe formatul mic şi adaptarea ofertei de produse.

„Anul 2019 a fost unul cu rezultate bune, compania a concretizat mai multe proiecte,  de la cele comerciale la cele de responsabilitate socială, businessul a avansat cu o creştere sănătoasă, single digit (sub 10% - n.red.), solidă, sustenabilă“, spune Tiberiu Daneţiu, director de marketing în cadrul Auchan Retail România.