Vladimir Sterescu, CGS România, cel mai mare operator de call-centere, deţinut de americani: În 2020 vrem să creştem cu peste 10%, iar echipa cu 400-500 de persoane

Autor: Ioana Nita 24.01.2020
„Am semnat foarte multe contracte în 2019, majoritar fiind tot businessul venit din SUA. Un contract din SUA generează circa 200-300 de joburi. Vom continua să angajăm preponderent vorbitori de limba engleză şi în principal în Bucureşti“.
 
 

 



Computer Generated Solutions România, subsidiara locală a companiei americane cu acelaşi nume, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de outsourcing de pe piaţa autohtonă, şi-a bugetat pentru anul acesta o creştere de peste 10% atât a businessului, cât şi a numărului de angajaţi. Astfel, subsidiara locală a CGS va ajunge la finalul lui 2020 la afaceri de peste 300 milioane lei şi la o echipă de circa 4.400 de persoane.

„Am semnat foarte multe contracte în 2019, majoritar fiind tot businessul venit din SUA. Un contract din SUA generează circa 200-300 de joburi. Vom continua să angajăm preponderent vorbitori de limba engleză şi în principal în Bucureşti. Cu contractele pe care le avem semnate până acum, ar trebui să creştem per total cu 400-500 de persoane net anul acesta. Dacă vom mai încheia noi contracte, vom face mai multe recrutări”, a declarat pentru ZF Vladimir Sterescu, country manager al CGS România. Anul trecut, subsidiara locală a încheiat cu o cifră de afaceri de 276 mil. lei şi cu 4.000 de angajaţi în cele şapte centre din România - Bucureşti, Braşov, Sibiu, Târgu-Jiu, Mirecurea Ciuc, Galaţi şi Constanţa. Centrul din Constanţa este de altfel cel mai nou pariu al CGS în România, compania americană ocolind până acum oraşul de la mare, din cauza sezonalităţii pe piaţa forţei de muncă.