Cu a treia majorare a tarifelor în mai puţin de un an, Telekom se luptă să-şi ţină indicatorii financiari sub control înainte de vânzare

Autor: Adrian Seceleanu 24.01.2020

Noua scumpire este explicată de necesitatea grupului de a-şi acoperi costurile şi de a rămâne „viabil economic“.

 



Grupul Telekom România, format din fostele companii Cosmote şi Romtelecom, va mări pentru a treia oară în mai puţin de un an preţurile pentru principalele sale servicii - o mutare fără precedent pentru piaţa locală de telecom, prin care operatorii încearcă, cel mai probabil, să-şi menţină principalii indicatori financiari sub control în contextul în care acţionarul majoritar, grupul german Deutsche Telekom, se află în discuţii avansate de vânzare a operaţiunilor.

Scumpirea de 2 lei va fi aplicată pentru toate serviciile de comunicaţii achiziţionate de un client de la data de 1 martie, cu excepţia utilizatorilor care au doar servicii de telefonie fixă, a anunţat Telekom.