EXCLUSIV ZF: Orange a cumpărat aplicaţia Bucharest City App, care are peste 80.000 de utilizatori. „Bucharest City App este o aplicaţie gratuită de timp liber ce a pornit ca un all-in-one pentru toţi locuitorii, expaţii şi turiştii din Bucureşti. A crescut puternic organic“

Autor: Ioana Nita 27.01.2020

Antreprenorul Alexandru Filip şi Dragoş Asaftei, fotograful oficial al preşedintelui Ro­mâniei, fondatorii proiectului Bucharest City App – un ghid pentru turiştii care vizitează Bucureştiul, dar şi pentru locuitorii din Capitală –, au bătut recent palma cu Orange, cel mai mare operator de telefonie mobilă de pe piaţa locală, pentru vânzarea aplicaţiei. Pentru moment, valoarea tranzacţiei nu a fost făcută public.

„Oportunitatea de a vinde aplicaţia către Orange a apărut graţie partenerilor noştri de la Eventya, o companie din Sibiu cu care am lucrat pe dezvoltarea aplicaţiei, ei făcându-se vinovaţi pentru numeroase city app-uri din ţară şi nu doar. Eventya este unul dintre businessurile care fac parte astăzi din Orange Fab România - un program de accelerare conceput pentru a susţine antreprenorii în dezvoltarea de produse inovatoare şi distribuirea acestora pe plan local şi internaţional“, a explicat pentru ZF Alexandru Filip cum a ajuns să vândă proiectul Bucharest City App (website şi aplicaţie mobilă), administrat de compania sa Eventur Events SRL, gigantului Orange. Practic, partenerii săi de la Eventya le-au spus reprezentanţilor Orange că Bucharest City App este de vânzare.

„Ei au iniţiat discuţia, am dezvoltat-o împreună şi am reuşit să ajungem la o concluzie favorabilă pentru toate cele trei părţi implicate.“

În prezent, aplicaţia Bucharest City App are peste 81.500 de utilizatori, din care peste 80% folosesc smartphone-uri ce rulează pe sistemul Android de la Google.