InstaFlori.ro, noul pariu al grupului Floria în mediul online după o investiţie iniţială de 50.000 euro

Autor: Ioana Nita 30.01.2020

„Estimăm că valoarea medie a unei comenzi se va situa în jurul a 100 lei, iar oraşele cele mai active ca vânzări vor fi oraşele mari – Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Iaşi, Constanţa şi Braşov.“

 



Grupul Floria, unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa floristică din România, a investit 50.000 euro pentru demararea unui nou proiect în zona online prin care oferă livrarea de flori pentru acasă sau pentru birou oriunde în ţară, în 24 de ore. Noul proiect, numit InstaFlori.ro, este o extensie în online a reţelei de florării fizice Floria, fiind diferit faţă de florăria online din grup – Floria.ro.

„InstaFlori.ro este un produs floral diferit faţă de cel propus prin Floria.ro, atât din perspectivă operaţională, cât şi din perspectiva publicului vizat. InstaFlori.ro este o platformă cu flori pentru acasă. La InstaFlori.ro florile sunt aranjate în cutii de către floriştii din Florăriile Floria şi sunt expediate în toată ţara prin curier.