McDonald’s investeşte în medie 9 milioane de lei în deschiderea unui restaurant. Anul acesta, lanţul de restaurante are un buget de investiţii de 80 mil. lei

Autor: Ramona Cornea 30.01.2020

Lanţul american de restaurante de tip fast-food McDonald’s are un buget de investiţii de 80 de milioane de lei în 2020. Compania investeşte în medie 9 milioane de lei în deschiderea unui restaurant de tip drive-thru, suma ce include achiziţia a echipamentelor, după cum spune Daniel Boaje, director general al Premier Restaurants România, compania care operează businessul McDonald’s pe plan local.

”Investiţia în un restaurant drive-thru a depăşit 9 milioane de lei (aproape 2 mil euro). Pentru noi, restaurantul drive-thru este cel care reuşeşte să ofere întreaga experienţă McDonald’s, este flagship-ul nostru. Depăşim 2 milioane de euro în restaurant şi investiţie, fără achiziţionarea terenului”, spune Daniel Boaje.

McDonald’s a încheiat anul 2019 cu 84 de restaurante în 26 de oraşe, iar în 2020 intenţionează să deschidă opt noi restaurante. În luna decembrie a anului trecut, lanţul de restaurante a deschis patru noi unităţi.

În 2019, McDonald’s a avut 83 de milioane de clienţi, în medie 200.000 de vizitatori pe zi. Lanţul de restaurante de tip fast-food McDonald’s, liderul pieţei de profil din România, a încheiat anul 2018 cu afaceri de 780 mil. lei, în urcare cu circa 15% faţă de anul precedent. McDonald’s este liderul pieţei de restaurante din România, atât după cifra de afaceri, cât şi după numărul de restaurante. Rezultatele pe anul 2019 nu sunt disponibile.