Retailerul polonez de fashion online Answear: În 2020 creştem businessul local cu minimum 30%, la peste 28 mil. euro. România este a doua cea mai mare piaţă pentru polonezii de la ANSWEAR din punctul de vedere al volumului de vânzări generat

Autor: Ioana Nita 03.02.2020

 

 



Retailerul online de fashion ANSWEAR, un business pornit în Polonia în urmă cu opt ani, care acum este prezent şi în alte şase ţări din Europa Centrală şi de Est, inclusiv în România, şi-a bugetat pentru anul acesta o creştere de minimum 30% pentru afacerile de pe plan local, care vor ajunge astfel la peste 28 milioane de euro la finalul lui 2020. 

„În acest an vom continua adăugarea de noi branduri premium în portofoliul ANSWEAR dintre brandurile cele mai dorite de clienţii noştri şi de aici ne aşteptăm la o creştere cu minimum 30% a business-ului. Anul trecut am avut o cifră de afaceri de 22 milioane euro, cu 35% mai mare faţă de 2018”, a declarat pentru ZF Raluca Radu, country manager pentru ANSWEAR în România. Iniţial, subsidiara locală a retailerului polonez de modă estimase pentru anul trecut o creştere a businessului de 50%.