Grupul Cramele Recaş s-a dus spre 50 mil. euro după un avans al vânzărilor de 9% în 2019. „Capacitatea de procesare şi depozitare a crescut în 2019 cu 3 milioane de litri.“

Autor: Laurentiu Cotu 03.02.2020

Cramele Recaş, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de vinuri şi cel mai mare exportator din industrie, a realizat anul trecut la nivel de grup o cifră de afaceri de peste 49 mil. euro, în creştere cu 9% faţă de anul anterior, potrivit calculelor făcute de ZF pe baza datelor transmise de companie.

Grupul Cramele Recaş este format din companiile: Cra­mele Recaş Prod, Cramele Recaş Vie (care se ocupă de administrarea plantaţiilor de vie, dar şi de adminis­tra­rea parcului tehnic, cu uti­lajele şi maşinăriile afe­rente), Cramele Recaş SA (cu atribuţii în ad­mi­nis­trarea cramei, ex­por­tului şi a re­ţe­lei de ma­gazine parte­nere), respec­tiv Cramele Recaş Group (companie care are drept scop principal serviciile de marketing şi de vânzare a produselor îmbuteliate de Cramele Recaş la nivel naţional). Cramele Recaş este un business prezent pe piaţa din România pe toate seg­mentele, de la entry la premium şi din retail în HoReCa. Producătorul de vin deţine în prezent 1.150 de hectare de viţă-de-vie, dintre care cea mai mare parte „acasă“, în judeţul Timiş, şi încă 35 de hectare în zona Miniş din Arad.