Grupul Cramele Recaş s-a dus spre 50 mil. euro după un avans al vânzărilor de 9% în 2019. „Capacitatea de procesare şi depozitare a crescut în 2019 cu 3 milioane de litri.“
Cramele Recaş, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de vinuri şi cel mai mare exportator din industrie, a realizat anul trecut la nivel de grup o cifră de afaceri de peste 49 mil. euro, în creştere cu 9% faţă de anul anterior, potrivit calculelor făcute de ZF pe baza datelor transmise de companie.
Grupul Cramele Recaş este format din companiile: Cramele Recaş Prod, Cramele Recaş Vie (care se ocupă de administrarea plantaţiilor de vie, dar şi de administrarea parcului tehnic, cu utilajele şi maşinăriile aferente), Cramele Recaş SA (cu atribuţii în administrarea cramei, exportului şi a reţelei de magazine partenere), respectiv Cramele Recaş Group (companie care are drept scop principal serviciile de marketing şi de vânzare a produselor îmbuteliate de Cramele Recaş la nivel naţional). Cramele Recaş este un business prezent pe piaţa din România pe toate segmentele, de la entry la premium şi din retail în HoReCa. Producătorul de vin deţine în prezent 1.150 de hectare de viţă-de-vie, dintre care cea mai mare parte „acasă“, în judeţul Timiş, şi încă 35 de hectare în zona Miniş din Arad.