Antreprenori locali. Farmacia Tei continuă galopul şi creşte cu 33%, la afaceri de 600 mil. lei: Extinderea cu un punct de lucru aduce mult la business. Mai mult de o locaţie pe an în afara Bucureştiului nu putem deschide. Vrem să încheiem contract pentru o nouă locaţie şi suntem în negocieri pentru deschideri şi în sectoarele 1, 3 şi 4 din Capitală

Autor: Georgiana Mihalache 03.02.2020

♦ Farmacia Tei, un brand creat în 1992 de Roxana Maftei cu o farmacie pe bulevardul Lacul Tei din Capitală, creşte cu rate de peste 30% din 2012 încoace, iar din 2016 farmacia şi-a schimbat conceptul şi a deschis unităţi de 1.000 mp, în unele cazuri cu peste 20 de case de marcat, nivel similar cu al unui supermarket ♦ În urmă cu zece ani, Farmacia Tei avea afaceri de 31 mil. lei ♦ Cu şase farmacii operaţionale şi afaceri de 600 mil. lei, vânzarea medie pe farmacie ajunge la 100 mil. lei.

 



Farmacia Tei, al cincilea jucător din retailul farmaceutic ca volum al vânzărilor, a ajuns la afaceri de 598 mil. lei în 2019, în creştere cu 33% faţă de anul anterior, potrivit datelor oferite de fon­datoarea compa­niei, Roxana Maftei.

„Extinderea cu un punct de lucru aduce mult la business şi mai este şi creşterea vânzărilor la medicamentele scumpe, cele din programul cost volum rezultat, segment care a crescut piaţa de medicamente în total. S-au cumpărat suplimente alimentare, dermato-cosmetice“, a spus Roxana Maftei.

Ea a precizat că în 2020 vizează extinderea cu noi unităţi în Bucureşti, dar este în discuţii şi pentru locaţii în afara Capitalei.