Retailerul polonez ANSWEAR: Piaţa online de fashion din România a crescut cu 50% în 2019

Autor: Ioana Nita 03.02.2020

Vânzările de articole vestimentare, încălţăminte şi accesorii fashion din România au înregistrat anul trecut o creştere de 50% în mediul online, potrivit estimărilor ANSWEAR.ro, subsidiara locală a grupului polonez de modă cu acelaşi nume – unul dintre jucătorii de top din industria de profil din Europa Centrală şi de Est.  

Piaţa locală de fashion online era estimată în 2018 la peste 250 milioane de euro.

„Creşterea pieţei locale de fashion online de anul trecut s-a datorat faptului că un număr mare de români au cumpărat în 2019 pentru prima oară fashion online. Sunt încă mulţi care nu au cumpărat niciodată îmbrăcăminte sau încălţăminte online şi de aici vedem în continuare potenţial de creştere a pieţei în 2020 prin creşterea calităţii serviciilor“, a declarat Raluca Radu, country manager pen­tru ANSWEAR în România. Ea a adăugat că vân­zările online de produse fashion au înregistrat o creştere mai mare decât piaţa de modă per total, care potrivit da­telor Euromonitor s-a majorat cu 7% anul trecut în România.