Metro Cash & Carry România merge iar spre 6 miliarde lei, maximul istoric înregistrat în 2008

Autor: Cristina Roşca 03.02.2020

Nemţii au local 30 de magazine proprii şi nu anunţă deschideri noi.



Metro Cash & Carry, unul dintre primii co­mercianţi care au intrat pe piaţa locală, şi-a majorat busi­nessul cu peste 10% în 2019, fiind al doilea an consecutiv în care nemţii postează un ritm atât de accelerat.

„Anul 2019 a fost unul în care am învâţat multe (...). În termeni de busi­ness, anul trecut am con­ti­nuat să creştem, com­pa­rabil cu anul precedent, şi ne-am atins obiectivele de vân­zări, aşa cum ne-am pro­pus la începutul anu­lui“, spune Roland Ruffing, CEO al METRO Cash & Carry Ro­mânia. În 2018 nemţii au pos­tat o creştere de 12%, ritm pe care nu-l mai atinseseră de mai bi­ne de un deceniu. Creşterea este una orga­ni­că, mai exact com­pa­nia nu a deschis niciun magazin pro­priu în 2019, un an marcat de o creştere de circa 7% a consumului privat şi cu o inflaţie de circa 4%.

Un plus de două cifre ar duce businessul nemţilor aproape de pragul de 6 mld. lei ce nu a mai fost atins din 2008, ultimul an de boom economic, arată calculele făcute de ZF. Acesta a fost maximul istoric obţinut de Metro Cash&Carry în România.

Pentru Metro Cash & Carry România avansul businessului din 2018 şi 2019 este cel mai puternic de mai bine de un deceniu.