Metro Cash & Carry România merge iar spre 6 miliarde lei, maximul istoric înregistrat în 2008
Nemţii au local 30 de magazine proprii şi nu anunţă deschideri noi.
Metro Cash & Carry, unul dintre primii comercianţi care au intrat pe piaţa locală, şi-a majorat businessul cu peste 10% în 2019, fiind al doilea an consecutiv în care nemţii postează un ritm atât de accelerat.
„Anul 2019 a fost unul în care am învâţat multe (...). În termeni de business, anul trecut am continuat să creştem, comparabil cu anul precedent, şi ne-am atins obiectivele de vânzări, aşa cum ne-am propus la începutul anului“, spune Roland Ruffing, CEO al METRO Cash & Carry România. În 2018 nemţii au postat o creştere de 12%, ritm pe care nu-l mai atinseseră de mai bine de un deceniu. Creşterea este una organică, mai exact compania nu a deschis niciun magazin propriu în 2019, un an marcat de o creştere de circa 7% a consumului privat şi cu o inflaţie de circa 4%.
Un plus de două cifre ar duce businessul nemţilor aproape de pragul de 6 mld. lei ce nu a mai fost atins din 2008, ultimul an de boom economic, arată calculele făcute de ZF. Acesta a fost maximul istoric obţinut de Metro Cash&Carry în România.
Pentru Metro Cash & Carry România avansul businessului din 2018 şi 2019 este cel mai puternic de mai bine de un deceniu.