Simona Văleanu a deschis primul magazin propriu sub brandul de textile de casă Greige

Autor: Georgiana Mihalache 06.02.2020

„Fiind un centru comercial nou, aşteptăm cel puţin două luni să vedem rezul­tatele. Vin clienţi care ne ştiu deja şi se întorc, avem 80% rată de reîn­toarcere.“

 



Antreprenoarea Simona Vă­leanu, care în urmă cu doi ani, în 2018, a pornit businessul Greige, sub care produce textile de casă, de la lenjerii la feţe de pernă într-o mică fabrică din Baloteşti, a investit 20.000 de euro în deschiderea unui magazin în centrul co­mercial DN1 Value Center, recent deschis în Baloteşti.

Planurile pentru 2020 sunt de extindere cu încă un magazin în Bucureşti, în funcţie de rezultatele din prima jumătate a anului. „Fiind un centru comercial nou, aşteptăm cel puţin două luni să vedem rezul­tatele. Vin clienţi care ne ştiu deja şi se întorc, avem 80% rată de reîn­toarcere. Avem produse noi în portofoliu pentru baie – prosoape şi halate. Sperăm ca în perioada următoare să mai deschidem un magazin, acesta ne propunem să fie în Bucureşti şi pe o suprafaţă mai mare“, a spus Simona Văleanu. Ea cola­borează în continuare cu retailerul de mobilă Kika, iar de anul trecut, din 2019, a început colaborarea şi cu jucători din industria HoReCa, hoteluri, pensiuni.