Simona Văleanu a deschis primul magazin propriu sub brandul de textile de casă Greige
„Fiind un centru comercial nou, aşteptăm cel puţin două luni să vedem rezultatele. Vin clienţi care ne ştiu deja şi se întorc, avem 80% rată de reîntoarcere.“
Antreprenoarea Simona Văleanu, care în urmă cu doi ani, în 2018, a pornit businessul Greige, sub care produce textile de casă, de la lenjerii la feţe de pernă într-o mică fabrică din Baloteşti, a investit 20.000 de euro în deschiderea unui magazin în centrul comercial DN1 Value Center, recent deschis în Baloteşti.
Planurile pentru 2020 sunt de extindere cu încă un magazin în Bucureşti, în funcţie de rezultatele din prima jumătate a anului. „Fiind un centru comercial nou, aşteptăm cel puţin două luni să vedem rezultatele. Vin clienţi care ne ştiu deja şi se întorc, avem 80% rată de reîntoarcere. Avem produse noi în portofoliu pentru baie – prosoape şi halate. Sperăm ca în perioada următoare să mai deschidem un magazin, acesta ne propunem să fie în Bucureşti şi pe o suprafaţă mai mare“, a spus Simona Văleanu. Ea colaborează în continuare cu retailerul de mobilă Kika, iar de anul trecut, din 2019, a început colaborarea şi cu jucători din industria HoReCa, hoteluri, pensiuni.