Pro TV, afaceri de 188 mil. dolari în 2019, în scădere cu 6%. Profitul companiei a fost de 87 mil. dolari, în creştere cu 2,3%

Ziarul Financiar 10.02.2020

Grupul de televiziune Pro TV, care include postul de televiziune Pro TV, plus celelalte canale de televiziune Pro, a raportat pentru 2019 o scădere cu 6% a afacerilor, la 188 milioane dolari, faţă de 201 milioane dolari în 2018. În acelaşi timp, profitul operaţional (OIBDA) a crescut la 87 milioane dolari, de la 85 milioane dolari în 2018, un plus de 2,3%.

Rezultatele au fost publicate joi de grupul CME, principalul acţionar al Pro TV, care în 2019 a avut afaceri de 694 milioane dolari, în scădere cu 1,3%, şi un profit operaţional de 247 milioane dolari, în creştere cu 11%.

Grupul de telecomunicaţii american AT&T, acţionarul majoritar al CME, şi-a vândut anul trecut acţiunile către miliardarul ceh Petr Kellner, tranzacţia incluzând şi canalele Pro Tv. Vânzarea urmează să se închidă în 2020.