Un start-up pe zi. Ana Cîrcei a făcut afaceri de 200.000 lei în 2019 cu un magazin online de accesorii pentru bărbaţi după mai mulţi ani petrecuţi în industria modei
Autor:
Alina-Elena Vasiliu
10.02.2020
În portofoliul Regular există peste 100 de modele de accesorii, iar preţurile sunt cuprinse între 45 şi 199 de lei.
Ana Cîrcei, o antreprenoare cu experienţă în domeniul modei, a investit 100.000 de lei pentru a pune pe picioare Regular, un magazin online prin care se vând broşe, butoni şi ace de cravată, produse dedicate bărbaţilor.
„Povestea Regular a început în anul 2017, la bază aflându-se pasiunea mea pentru modă. Cu o experienţă de şase ani în segmentul rochiilor de seară, am descoperit o nouă oportunitate – accesoriile masculine. Investiţia iniţială a fost în jur de 100.000 de lei, iar tot profitul a fost reinvestit pentru a dezvolta afacerea“, spune Ana Cîrcei.