Un start-up pe zi. Ana Cîrcei a făcut afaceri de 200.000 lei în 2019 cu un magazin online de accesorii pentru bărbaţi după mai mulţi ani petrecuţi în industria modei

Autor: Alina-Elena Vasiliu 10.02.2020

În portofoliul Regular există peste 100 de modele de accesorii, iar preţurile sunt cuprinse între 45 şi 199 de lei.



Ana Cîrcei, o antreprenoare cu ex­pe­rienţă în domeniul modei, a investit 100.000 de lei pentru a pune pe picioare Regular, un magazin on­line prin care se vând bro­şe, butoni şi ace de cravată, pro­duse dedicate bărbaţilor.

„Povestea Regular a înce­put în anul 2017, la bază aflân­­du-se pasiunea mea pen­­­tru modă. Cu o expe­rien­­ţă de şase ani în seg­mentul ro­chiilor de seară, am des­coperit o nouă oportu­ni­tate – accesoriile masculine. Investiţia iniţială a fost în jur de 100.000 de lei, iar tot profitul a fost reinvestit pentru a dezvolta afacerea“, spune Ana Cîrcei.