Turismul din România a ajuns un segment strategic pentru asigurătorul francez Groupama

Autor: Mircea Nica 11.02.2020

♦ Prezenţa asigurărilor de persoane este de 10% în sectorul turismului, dar datele unei cercetări arată că 40% dintre respondenţi îşi doresc achiziţionarea asigurărilor de sănătate şi de viaţă.

 



Groupama, sucursala locală a asigurătorului francez cu acelaşi nume, consideră că turismul din România are un potenţial foarte mare şi reprezintă un sector strategic, a spus François Coste, CEO al Groupama România, în cadrul unui eveniment organizat de asigurător şi Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din România (CNIPMMR).

„Groupama se implică în sectorul turismului. Sectorul turismului din România reprezintă un segment strategic pentru noi. Astfel, lansăm împreună cu CNIPMMR un document care identifică principalele caracteristici, vulnerabilităţi şi riscuri care impactează mediul de afaceri din turism. Conform cercetărilor, există riscuri care sunt asociate mediului de afaceri. Un antreprenor trebuie să decidă dacă vrea să păstreze aceste riscuri sau dacă vrea să le transfere printr-un contract de asigurare.“