Motorul de căutare online pentru home & deco Biano din Cehia vrea să ajungă în 2020 la peste 100 de parteneri în România. La nivel global, cehii au 1.200 de parteneri în cele cinci ţări în care activează - Cehia, România, Slovacia, Olanda şi Brazilia

Autor: Ioana Nita 12.02.2020
Start-up-ul Biano, parte din grupul ceh Miton, prezent pe piaţa locală şi cu alte businessuri, precum Glami (motor de căutare de fashion) şi Bonami (magazin online de mobilă şi decoraţiuni interioare), are în plan să ajungă anul acesta la peste 100 de parteneri în România pentru platforma locală Biano.ro, ce funcţionează ca un motor de căutare online pentru mobilă, decora­ţiuni interioare şi accesorii pentru casă.

Start-up-ul ceh a intrat pe piaţa locală în 2018, începând prin a convinge retailerii home & deco care operează în România să se înscrie în platforma Biano.ro. „Investiţia pentru intrarea pe piaţa din România a fost de 6 cifre. La nivel marketing, am început investiţiile de anul trecut, eforturile din perioada 2018-2019 axându-se pe atragerea de parteneri care să se înscrie în platformă”, a declarat pentru ZF Michal Tvrznik, director de operaţiuni şi cofondator al Biano. În prezent, motorul de căutare online de mobilă şi accesorii www.biano.ro reuneşte ofertele a 75 de magazine home & deco care permit şi plasarea online a comenzilor. Printre acestea se numără SensoDays, Bonami, Home Philosophy şi E4home.