CITR: Clujana, brand cu o istorie de 100 de ani, a ieşit din insolvenţă. Compania a redus ponderea serviciilor de tip lohn şi a angajat un designer

Autor: Roxana Rosu 13.02.2020

Producătorul de încălţăminte Clujana a ieşit din insolvenţă, la doi ani de la deschiderea procedurii, în condiţiile în care compania a lansat aîn 2019 noi produse şi are  o reţea de 14 magazine partenere.

În urmă cu un an, în ianuarie 2019, administratorul judiciar, CITR, a propus un plan de reorganizare care viza redresarea Clujana, un brand cu istorie de peste 100 de ani, la nivel local şi naţional, prin dezvoltarea reţelei de distribuţie şi prin diversificarea liniei de produse.

„Rolul nostru de administrator judiciar a fost să insuflăm o nouă viziune brandului Clujana şi să ne asigurăm că revitalizarea companiei se află pe agenda tuturor stakeholderilor. Am avut mereu în minte alinierea obiectivelor strategice ale tuturor celor implicaţi, iar experienţa vastă în gestionarea echilibrului dintre creditori şi companie a facilitat succesul”, a declarat Vasile Godîncă-Herlea, Managing Partner CITR.

Din 2019, produsele din piele confecţionate la Cluj acoperă şi un segment de clienţi neexplorat anterior, tineri cu vârste cuprinse între 25-40 de ani. De asemenea, producătorul a a deschis în ultimii doi ani patru noi showroom-uri şi un magazin online ( al doilea show-room în Cluj-Napoca şi primele magazine din Sibiu, Oradea, Bistriţa).