Coca-Cola HBC, îmbuteliatorul Coca-Cola din România, a avut vânzări mai mari cu 5,6% în 2019 şi a ajuns la un nou maxim al volumelor vândute. Compania a vândut peste 1,1 miliarde de litri de băuturi răcoritoare, peste nivelul din 2008, conform calculelor ZF făcute pe baza rapoartelor companiei-mamă din Grecia

Autor: Mădălina Dediu Panaete 14.02.2020

Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi, a realizat anul trecut vânzări în volum mai mari cu 5,6% faţă de anul precedent, arată datele din ultimul raport anual al companiei Coca-Cola Hellenic. 

„Categoria de băuturi carbogazoase a avut o evoluţie bună la nivel global, iar inovaţiile au susţinut aceste performanţe cu lansări noi de arome precum Coca-Cola Peach şi baobab, lămâie şi zmeură. Schweppes şi-a continuat creşterea de peste 10%

(double-digit), fiind ajutat de lansarea produsului Herbal pineapple”, se arată în raportul citat. Conform calculelor ZF, compania a vândut în 2019 peste 1,1 miliarde de litri de băuturi răcoritoare, cifră care se situează peste nivelul înregistrat în 2008, ultimul an de boom economic pentru România înainte de criza economică internaţională.