Miidefloriart, un brand de bijuterii şi accesorii, a înregistrat o creştere de 20% a cifrei de afaceri în 2019 ajungând la 200.000 lei

Autor: Alexandra Cepăreanu 17.02.2020

Brandul de bijuterii şi accesorii Miidefloriart, înfiinţat de soţii Chiorean Stelian şi Chiorean Monika Greta din Satu Mare, a înregistrat la finalul anului trecut afaceri de peste 200.000 de lei, în creştere cu aproximativ 20% faţă de anul precedent.

„Anual businessul înregistrează o creştere de 20-30% a cifrei de afaceri. În 2018 am închis cu afaceri de 172.000 de lei, iar anul trecut am depăşit 200.000 de lei”, a spus Chiorean Stelian, cofondator al businessului. Businessul a luat naştere în 2003, când soţii Chiorean doreau să intre în lumea antreprenorială. În prezent, produsele Miidefloriart sunt realizate într-un atelier care se întinde pe o suprafaţă de aproximativ 100 de metri pătraţi, iar echipa este formată din membrii familiei care a pus bazele afacerii şi câţiva colaboratori.

„Materia primă o achiziţionăm din Austria. De pe piaţa locală cumpărăm produsele pentru suport, mai exact etichetele şi ambalajele. Designul produselor este conceput de noi”, a precizat antreprenorul. Compania nu deţine magazine fizice proprii, astfel că îşi vinde produsele prin intermediul site-ului care-i poartă numele.