Lanţul hotelier InterContinental va afilia sub brandul Holiday Inn hotelul Times de pe bulevardul Decebal din Bucureşti

Autor: Mădălina Dediu Panaete 18.02.2020

Sub brandul Holiday Inn a funcţionat anterior un hotel în Sinaia şi vizavi de aeroportul Otopeni.


IHG (InterContinental Hotels Group), una dintre cele mai importante companii hoteliere din lume, va readuce brandul Holiday Inn în România, punând sigla pe fostul hotel Golden Tulip Times de pe bulevardul Decebal (Bucureşti).

Unitatea hotelieră este deţinută de De Silva Group, controlat de omul de afaceri Virgil Călina. Acesta este cunoscut pentru businessurile din imobiliare dar şi din importul de băuturi şi dulciuri. De Silva Exclusiv aduce pe plan local branduri precum Merci, Dom Perignon, Haribo sau Moet&Chandon.

Hotelul se va deschide în toamna / iarna a acestui an şi va avea 102 camere, fiind dezvoltat de către De Silva Group în baza unui acord de franciza. IHG readuce astfel brandul Holiday Inn în România după ce anterior sub această marcă au mai funcţionat un hotel în Sinaia (hotel Mara în prezent) şi unul vizavi de aeroportul Otopeni ( în prezent Vienna House Hotel). În prezent, IHG are două hoteluri în România şi anume InterContinental Bucureşti si Crowne Plaza Bucureşti, ambele deschise în urmă cu mai bine de două decenii.

„România este o destinaţie europeană de afaceri şi de agrement din ce în ce mai populară, cu o creştere puternică a pieţei şi o mul ţime de oportunităţi de extindere a ariei de prezenţă IHG", a spus Miguel Martins, director de dezvoltare pentru Europa de Est si Turcia în cadrul IHG.

Conform datelor de la Institutul Naţional de Statistică, în Bucureşti sunt 125 de hoteluri. Cele mai active branduri internaţionale pe plan local sunt Ramada, Hilton, Best Western, ibis, Hilton, dar şi Mercure şi Golden Tulip.