Retailerul online de parfumuri şi cosmetice Notino din Cehia a avut vânzări de peste 30 mil. euro anul trecut în România

Autor: Ioana Nita 21.02.2020

Grupul de origine cehă Notino, specializat în comercializarea de parfumuri şi alte produse cosmetice, care deţine pe plan local magazinul online notino.ro şi două magazine fizice cu acelaşi nume (în Promenada Mall şi Mega Mall din Bucureşti), a înregistrat anul trecut venituri de peste 30 mil. euro din vânzările realizate în România. Acestea reprezintă 8% din cifra de afaceri totală obţinută anul trecut de grupul ceh – 384 mil. euro – în cele 24 de ţări în care activează.

„Anul trecut, vânzările Notino din România au înregistrat o creştere de două cifre. În total, în România s-au vândut peste 3 milioane de produse, valoarea medie a coşului de cumpărături fiind de 200 lei. Parfumurile reprezintă categoria de produse cu cele mai multe vânzări atât la nivel de grup, cât şi la nivel local”, a declarat pentru ZF Radek Ondrasik, director de marketing în cadrul Notino. La nivel de grup, vânzările Notino s-au ridicat anul trecut la aproximativ 35 de milioane de unităţi, comparativ cu 2018, când livrările agregate s-au situat la 29 milioane de produse.

Astfel, tot la nivel de grup, afacerile Notino s-au situat în 2019 la maximul celor 15 ani de activitate ale magazinului online de beauty, fiind cu 17% mai mari faţă de 2018. Anul trecut, Notino şi-a extins reţeaua de magazine fizice şi puncte de ridicare. din România, deschizând al doilea magazin în Bucureşti, în centrul comercial Mega Mall. În prezent, grupul ceh are magazine fizice în 9 ţări, planul pentru anul acesta fiind de a extinde şi moderniza magazinele existente. De asemenea, compania vrea să extindă şi gama de produse, să introducă în funcţionare un al doilea depozit şi să mărească reţeaua de canale de distribuţie în toată Europa.